torstai 9. elokuuta 2012

asdfghjk










Heipparallaa! Tällä viikolla ei ole tapahtunut yyyhtikäs mitään taino ylipäätänsä koko lomana ei ole tapahtunut suoraan sanottuna mitään. Oon vaan kykkinyt kotona, kävin mä Hangossa juhannuksena mutten todellakaan mitään muuta. Perniössä järjestetyt Laurin Markkinat tuli koettua taas jälleen kerran mutta astetta tylsempänä, muilla näytti olevan hauskaa ja olihan mullakin. Ne huikeat 40minuuttia kun olin Markkinabubissa :-D Nooo ensiviikonloppuna on Särkisalon Meripäivät joihin on mahtava lopettaa tämä tylsä/paska/kaikinpuolin epäonnistunut kesä! Odotan eerittäin suuresti koulunalkua, pääsee taas siihen säännölliseen rytmiin :-)

Tänään en mitään ole yllättäen tehnyt, heräsin siinä 12 aikoihin ja aloin siivoamaan, jep siivoamaan heti herättyäni! Tässänäin odottelen että Sauli tulee töistä ja mentäis ehkäpä jonnekki pörräämään :-) 2 edellistä iltaa onkin mennyt siihen että Sauli on opettanut mua miten autoa ajetaan ja se alkaa jo pikkuhiljaa luonnistua! Ainakin jotenkin.. :-D Eilen käytiin Saulin kanssa Salossa syömässä ja olin jo melkein unohtanut miten hyvältä mäkkiruoka maistui <3 Tähän on hyvä lopettaa, mukavaa torstaita kaikille!

8 kommenttia:

  1. uui säki ostit tommosen kuulokejutun :)

    VastaaPoista
  2. juu oli pakko ostaa! koht toi mun puhelin on koht täyn kaikkii hörhötyksii xd

    VastaaPoista
  3. apuaa mite oot saanu ton lukitusjutun tommoseks! mul on joku iha typerä ja ne muutki mitkä oon löytäny puhelimest on tyhmii :-D

    VastaaPoista
  4. sama kysymys. mite oot saanu iphonen käyttöjärjestelmän toho vai vaa lukituksen :)?

    VastaaPoista
  5. Se on pelkkä lukitus mut älä vaaan lataa!! Hidastaa puhelint, ei aina aukee ja muutenki eijjjeij hyvä!:-D poistin sen melkee heti.. Play-kaupast niit saa ladattuuu!

    VastaaPoista